Monday, December 29, 2008

senyum laaaa............


"semperna tahun baru hijrah nie aku nk ucapkan selamat menyambut maal hijrah..
buat kawan2 maafkanlah kesalahan aku yang sengaja atau pun tidak sengaja aku buat kat korang2.
dan doa aku untuk tahun nie semoga aku dapat abiskan belajar, n cari kerje huhuhu... itu la yg aku impikan skrg. Ma orang dah x larat nk belajo.... huhuhu!!!
buat insan yang aku sayang sama ade sedar atau tidak sedar aku berharap maafkan kesalahan aku, aku sayang die....tp org laki xle bermadu la kne pilih satu je.. huhuhu!!
dengan nama Allah yang maha pengasih maha penyayang
seandainya dia tercipta untuk ku
permudahkanlah jodoh kami,
bukakan pintu iman mu dalam hati kami,
halalkanlah hubungan kami disisimu,
satukanlah kami sehingga keakhir hayat kami...
Ya Allah seandainya dia bukan tercipta untukku
temukanlah kami insan yang menyintai kami..
di dunia dan akhirat..

Ya Allah jika ini ujian
terhadapku aku pohon pada mu
berikanlah aku peluang untuk menyelesaikan segala
tugasku yang belum selesai semoga aku kembali kesisimu...
dengan hati yang damai...
amin Ya Allah...

3 comments:

said...

SALAM MAAL HIJRAH 1430 dik

~PakKaramu~ said...

Selamat menyambut tahun baru hijrah

cUte said...

time kasih buat kak yani n PakKaramu
semoga tahun ini membawa seribu rahmat untuk kite semua